2011. október 29., szombat

Marks & Spencer 75-ös nagykosaras melltartó,mértem - Jelenlegi ára: 700 Ft

Üdvözöllek az aukciómon!
Teszveszen vásárólt 75/DD fehér, Marks & Spencer melltartót bocsátok aukcióra, mert nekem sajnos nem lett jó.
Az eladó szerinti méreteket jelöltem be, de szerintem a kosara kisebb, vagy csak az a baja, hogy nem nyúlik.   ( Az állapotát ő " új, címke nélkül"-inek írta, de szerintem 1-2-szer biztos hordták. )
Saját méréseim:
Címke szerint: UK 34E ( az eladó szerint 75DD-nek felel meg )
Mell alatti méret: 71-87 cm
Kosár íve: 17, 5 cm
Személyesen a XVIII. , XIII. kerületben vehető át, de postázom is.
Étkezési, iskolakezdési utalványt  is elfogadok. A kifizetéssel kérésre tudok várni fizetésig!


Jelenlegi ára: 700 Ft

Az aukció vége: 2011-10-31 22:45
. Marks & Spencer 75-ös nagykosaras melltartó,mértem - Jelenlegi ára: 700 Ft

Fontos