2011. augusztus 30., kedd

SONY ERICCSON Z600, KÁRTYAFÜGGETLEN - Jelenlegi ára: 2 500 Ft


Eladó a képeken látható kifogástalanul műkődő feleslegessé vált Sony Ericcson Z600 tip. telefonom. (1. tulajdonosa vagyok ) Bár már több éves (nem is tudom mennyi... ) még mindig az egyik legkönyebben kezelhető, valóban kézre álló telefonok egyike szerintem, elsőrangú billentyűzettel. Mint a vaj olyan könnyen kezelhető még most is... Évek óta csak szükség esetén vettem elő (akkor amikor a jóval újabb Sony Ericcson- jaim sorba felmondták a szolgálatot) 
Kifogástalan a flipje,  akku is teljesen jó. Több napig bírja - ami elég hihetetlen  - ráadásul az elő gyári akkuja!
A mai telókhoz képest semmit se tud, csak beszélni és üzengetni lehet vele, de azt megbízhatóan.
Összesen kb. 2-3 évet használhattam max,  évente 1x, 2x elővettem feltölteni.
Függetlenítve.
Részletes leírás itt:
http: //www. sonyericsson. com/cws/products/mobilephones/overview/z600? cc=hu&; lc=hu#view=overview
     
Tartozék: 1db gyári CST-13 töltő + tartalék előlap és hátlap


Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Az aukció vége: 2011-09-16 19:43
. SONY ERICCSON Z600, KÁRTYAFÜGGETLEN - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Fontos